| NAZIV PREDMETA | Vježbe iz kemije i zaštite zraka | 
|---|
| Kod |  | 
| Nositelj/i predmeta | 
   
   | Prof. dr. sc.  Marina TrgoProf. dr. sc.  Marija Bralić
 | Bodovna vrijednost (ECTS) | 2.0 |  | 
| Suradnici | 
   
   | Mr. sc. Nenad PerišDoc. dr. sc. Marin Ugrina
 Doc. dr. sc. Maša Buljac
 | Način izvođenja nastave (broj sati u semestru) |  |  | 
| Status predmeta | 
   
   | Obvezni | Postotak primjene e-učenja | 0 % |  | 
| OPIS PREDMETA | 
| Ciljevi predmeta | Cilj je upoznati studente s osnovnim laboratorijskim metodama identifikacije onečišćenja zraka. | 
| Uvjeti za upis predmeta i ulazne kompetencije potrebne za predmet | Položen ispit iz kolegija Analitička kemija. | 
| Očekivani ishodi učenja na razini predmeta (4-10 ishoda učenja) | Nakon izvedenih laboratorijskih vježbi od studenta se očekuje da zna:- uzorkovati zrak
 - odrediti sardžaj ozona u zraku
 - odrediti sadržaj plinovitih štetnih tvari u zraku
 - odrediti sadržaj krutih čestica u zraku
 - odrediti sadržaj metala u čestičnoj tvari
 - procijeniti utjecaj spaljivanja otpada na onečišćenje zraka.
 - izraditi mrežu zagađenja ispitivanog područja
 | 
| Sadržaj predmeta detaljno razrađen prema satnici nastave | Vježba 1: Određivanje sadržaja SO2 u dimnom plinu (emisija).Vježba 2: Određivanje sadržaja CO2 u dimnom plinu (emisija).
 Vježba 3: Određivanje sadržaja NO2 u dimnom plinu (emisija).
 Vježba 4:Određivanje ozona u zraku
 Vježba 5: Određivanje metala u čestičnoj tvari
 Vježba 6: Određivanje PM10 i PM2,5
 Vježba 7: Određivanje sadržaja imisije štetnih tvari ovisno o udaljenosti od industrijskih postrojenja.
 Vježba 8: Određivanje teških metala u dimnom plinu nastalom spaljivanjem krutog otpada.
 | 
| Vrste izvođenja nastave: |  | 
| Obveze studenata |   | 
| Praćenje rada studenata (upisati udio u ECTS bodovima za svaku aktivnost tako da ukupni broj ECTS bodova odgovara bodovnoj vrijednosti predmeta): | 
   
   | Pohađanje nastave | 0.0 | Istraživanje | 0.0 | Praktični rad | 0.0 |  
   | Eksperimentalni rad | 1.5 | Referat | 0.2 | Terenska nastava | 0.1 |  
   | Esej | 0.0 | Seminarski rad | 0.0 |   |  |