NAZIV PREDMETA |
Razvoj prehrambenog proizvoda |
Kod |
|
Nositelj/i predmeta |
Prof. dr. sc. Višnja Katalinić |
Bodovna vrijednost (ECTS) |
4.0 |
|
Suradnici |
Izv. prof. dr. sc. Ivana Generalić Mekinić |
Način izvođenja nastave (broj sati u semestru) |
|
|
Status predmeta |
Izborni |
Postotak primjene e-učenja |
0 % |
|
OPIS PREDMETA |
Ciljevi predmeta |
Cilj ovog kolegija je upoznati studenta s razlozima razvoja prehrambenog proizvoda. Student će steći osnovno znanje o glavnim fazama razvoja prehrambenog proizvoda i shvatiti značaj timskog rada i interdisciplinarnog pristupa. Radeći u grupi student će učiti osmisliti, napraviti i ocijeniti prehrambeni proizvod. |
Uvjeti za upis predmeta i ulazne kompetencije potrebne za predmet |
|
Očekivani ishodi učenja na razini predmeta (4-10 ishoda učenja) |
Studenti će nakon uspješno savladanog predmeta moći: - definirati „novi prehrambeni proizvod“ - razumjeti razloge razvoja prehrambenog proizvoda - navesti i sagledati glavne faze u razvoju prehrambenog proizvoda - razumjeti važnost timskog rada i interdisciplinarnog pristupa u procesu - razvoja prehrambenog proizvoda |
Sadržaj predmeta detaljno razrađen prema satnici nastave |
1. tjedan: Uvodno predavanje; Što je to novi prehrambeni proizvod; Uvod u razvoj prehrambenog proizvoda; Razlozi za razvoj prehrambenog proizvoda. 2. tjedan: Glavne faze razvoja novog prehrambenog proizvoda poznate kao 5D (Decide; Discover; Define; Develop; Deploy); 3. tjedan: Ideje, određivanje cilja i sagledavanje zahtjeva tržišta; 4. tjedan: Razvoj i definiranje proizvodnog procesa, pakiranje, konzerviranje i zakonska ograničenja; 5. tjedan: I. kolokvij 1. 6.-7. tjedan: Način testiranja i prototip; Dorada proizvoda, određivanje cijene koštanja, načina proizvodnje i pakiranja 2. 8. tjedan: Testiranja stabilnosti, senzorskih svojstava, fizikalnih, kemijskih i biokemijskih parametara kvalitete; 3. 9. tjedan: Mišljenje potrošača; Prezentacija i marketing proizvoda 4. 10. tjedan: II kolokvij 5. 11. tjedan: Odluka studenata o tipu novog prehrambenog proizvoda koji žele istražiti 1. -14 tjedan: Natjecateljski rad po grupama 2. tjedan: Prezentacija i obrana seminarskog rada |
Vrste izvođenja nastave: |
|
Obveze studenata |
Nazočnost na predavanjima i seminarima u iznosu od najmanje 70% predviđene satnice. |
Praćenje rada studenata (upisati udio u ECTS bodovima za svaku aktivnost tako da ukupni broj ECTS bodova odgovara bodovnoj vrijednosti predmeta): |
Pohađanje nastave |
1.0 |
Istraživanje |
0.0 |
Praktični rad |
0.0 |
Eksperimentalni rad |
0.0 |
Referat |
0.0 |
|
|