NAZIV PREDMETA |
Matematika II |
Kod |
|
Nositelj/i predmeta |
Mr. sc. Branka Gotovac |
Bodovna vrijednost (ECTS) |
7.0 |
|
Suradnici |
Lucija Ružman |
Način izvođenja nastave (broj sati u semestru) |
|
|
Status predmeta |
Obvezni |
Postotak primjene e-učenja |
0 % |
|
OPIS PREDMETA |
Ciljevi predmeta |
Upoznati studente s osnovnim elementima integralnog računa, diferencijalnog računa više varijabli te s osnovama diferencijalnih jednadžbi. |
Uvjeti za upis predmeta i ulazne kompetencije potrebne za predmet |
|
Očekivani ishodi učenja na razini predmeta (4-10 ishoda učenja) |
Nakon položenog ispita od studenta se očekuje da zna: - tehnike integriranja (supstitucija i parcijalna integracija) - primijeniti integralni račun na različite probleme u geometriji - riješiti diferencijalne jednadžbe 1. reda (separacija varijabli, homogena diferencijalna jednadžba, linearna diferencijalna jednadžba, egzaktna diferencijalna jednadžba) - riješiti nehomogene linearne diferencijalne jednadžbe 2. reda s konstantnim koeficijentima |
Sadržaj predmeta detaljno razrađen prema satnici nastave |
1. Neodređeni integral 2. Metoda supstitucije. Parcijalna integracija 3. Integriranje racionalnih funkcija. Integriranje nekih trigonometrijskih funkcija. Integriranje nekih iracionalnih funkcija 4. Određeni integral 5. Nepravi integral 6. Primjene određenog integrala 7. Funkcije više varijabli. Limes i neprekidnost 8. Parcijalne derivacije. Totalni diferencijal 9. Tangencijalna ravnina i normala. Ekstremne vrijednosti 10. Dvostruki integral 11. Primjene dvostrukog integrala 12. Obične diferencijalne jednadžbe 13. Diferencijalne jednadžbe 1. reda 14. Diferencijalne jednadžbe 2. reda 15. Pregled gradiva. Ponavljanje. |
Vrste izvođenja nastave: |
|
Obveze studenata |
Redovito pohađanje nastave. |
Praćenje rada studenata (upisati udio u ECTS bodovima za svaku aktivnost tako da ukupni broj ECTS bodova odgovara bodovnoj vrijednosti predmeta): |
Pohađanje nastave |
2.6 |
Istraživanje |
0.0 |
Praktični rad |
0.0 |
Eksperimentalni rad |
0.0 |
Referat |
0.0 |
|
|