| NAZIV PREDMETA | 
Reakcijsko inženjerstvo | 
Kod  | 
   
 | 
Nositelj/i predmeta  | 
   
   
   Prof. dr. sc.  Davor Rušić  | 
   Bodovna vrijednost (ECTS)  | 
   3.5  | 
    
    
 | 
Suradnici  | 
   
   
   Prof. dr. sc. Sandra Svilović  | 
   Način izvođenja nastave (broj sati u semestru)  | 
   
      
    | 
    
    
 | 
Status predmeta  | 
   
   
   Obvezni  | 
   Postotak primjene e-učenja  | 
   0 %  | 
    
    
 | 
| OPIS PREDMETA | 
Ciljevi predmeta  | 
Upoznati se principima projektiranja reaktora  | 
Uvjeti za upis predmeta i ulazne kompetencije potrebne za predmet  | 
Upisan ili položen predmet Prijenos tvari i energije, upisane ili položene Vježbe iz reakcijskog inženjerstva.  | 
Očekivani ishodi učenja na razini predmeta (4-10 ishoda učenja)  | 
Kinetička analiza, analiza reaktora.  | 
Sadržaj predmeta detaljno razrađen prema satnici nastave  | 
1. tjedan: Pojam kemijskog reaktora. 2. tjedan: Matematički opis općih bilančnih jednadžbi tvari i topline. 3. tjedan: Reaktorski modeli idealnih tipova reaktora. 4. tjedan: Kinetika kemijskih reakcija u homogenim sustavima. 5. tjedan: Ciljevi kinetičkih istraživanja. 6. tjedan: Izbor eksperimentalnog reaktora. 7. tjedan: Izbor kinetičkog modela. 8. tjedan: Izbor metode za procjenu kinetičkih parametara. 9. tjedan: Sistematizacija pređenog gradiva 10. tjedan: I. kolokvij 11. tjedan: Kinetika reakcija u heterogenim sustavima. 12. tjedan: Problem prisustva fizičkih procesa prijenosa uz kemijsku reakciju. 13. tjedan: Ekspermentalne metode pri kinetičkim istraživanjima u reakcijskim sustavima fluid-krutina, plin-kapljevina i reakcija uz krute katalizatore. 14. tjedan: Čimbenici koji određuju izbor reaktora. 15. tjedan: II. Kolokvij  | 
Vrste izvođenja nastave:  | 
   
 | 
Obveze studenata  | 
   | 
Praćenje rada studenata (upisati udio u ECTS bodovima za svaku aktivnost tako da ukupni broj ECTS bodova odgovara bodovnoj vrijednosti predmeta):  | 
   
   
   Pohađanje nastave  | 
   0.0  | 
   Istraživanje  | 
   0.0  | 
   Praktični rad  | 
   0.0  | 
    
   
   Eksperimentalni rad  | 
   0.0  | 
   Referat  | 
   0.0  | 
      | 
   |