NAZIV PREDMETA |
Matematika II |
Kod |
|
Nositelj/i predmeta |
Mr. sc. Branka Gotovac |
Bodovna vrijednost (ECTS) |
6.0 |
|
Suradnici |
Lucija Ružman |
Način izvođenja nastave (broj sati u semestru) |
|
|
Status predmeta |
Obvezni |
Postotak primjene e-učenja |
0 % |
|
OPIS PREDMETA |
Ciljevi predmeta |
Upoznati studente s osnovnim elementima integralnog računa, diferencijalnog računa više varijabli te s osnovama diferencijalnih jednadžbi. |
Uvjeti za upis predmeta i ulazne kompetencije potrebne za predmet |
|
Očekivani ishodi učenja na razini predmeta (4-10 ishoda učenja) |
Nakon položenog ispita od studenta se očekuje da zna: - tehnike integriranja (supstitucija i parcijalna integracija) - primijeniti integralni račun na različite probleme u geometriji - riješiti diferencijalne jednadžbe 1. reda (separacija varijabli, homogena diferencijalna jednadžba, linearna diferencijalna jednadžba, egzaktna diferencijalna jednadžba) - riješiti nehomogene linearne diferencijalne jednadžbe 2. reda s konstantnim koeficijentima |
Sadržaj predmeta detaljno razrađen prema satnici nastave |
Neodređeni integral - Metoda supstitucije. Parcijalna integracija - Integriranje racionalnih funkcija. Integriranje nekih trigonometrijskih funkcija. Integriranje nekih iracionalnih funkcija - Određeni integral - Nepravi integral - Primjene određenog integrala - Funkcije više varijabli. Limes i neprekidnost - Parcijalne derivacije. Totalni diferencijal - Tangencijalna ravnina i normala. Ekstremne vrijednosti - Dvostruki integral - Primjene dvostrukog integrala - Obične diferencijalne jednadžbe - Diferencijalne jednadžbe 1. reda - Diferencijalne jednadžbe 2. reda - Pregled gradiva. Ponavljanje. |
Vrste izvođenja nastave: |
|
Obveze studenata |
Redovito pohađanje nastave. |
Praćenje rada studenata (upisati udio u ECTS bodovima za svaku aktivnost tako da ukupni broj ECTS bodova odgovara bodovnoj vrijednosti predmeta): |
Pohađanje nastave |
2.3 |
Istraživanje |
0.0 |
Praktični rad |
0.0 |
Eksperimentalni rad |
0.0 |
Referat |
0.0 |
|
|
Esej |
0.0 |
Seminarski rad |
0.0 |
|
|
Kolokviji |
1.5 |
Usmeni ispit |
1.1 |
|
|
Pismeni ispit |
1.1 |
Projekt |
0.0 |
|
|
|
Ocjenjivanje i vrjednovanje rada studenata tijekom nastave i na završnom ispitu |
Polaganje ispita: kontinuiranim praćenjem rada tijekom nastave ili u ispitnim rokovima polaganjem pismenog i usmenog dijela. Na početku kolegija studenti će biti upoznati s detaljno razrađenim pravilima za oba načina polaganja. |
Obvezna literatura (dostupna u knjižnici i putem ostalih medija) |
Naslov |
Broj primjeraka u knjižnici |
Dostupnost putem ostalih medija |
T. Bradić, R. Roki et. al., Matematika za tehnološke fakultete, Element, Zagreb (više izdanja) |
47 |
|
B.P. Demidovič, Zadaci i riješeni primjeri iz više matematike, Tehnička knjiga, Zagreb (više izdanja) |
5 |
|
I. Slapničar, Matematika 2, Fakultet elektrotehnike, strojarstva i brodogradnje Sveučilišta u Splitu, Split, 2008. |
0 |
http://lavica.fesb.hr/mat2 |
|
Dopunska literatura |
S. Kurepa, Matematička analiza I i II dio, Školska knjiga, Zagreb, 1997. Hughes-Hallett, Gleason et al., Calculus, John Wiley and Sons, Inc., New York, 2000. McCallum, Hughes-Hallett, Gleason et al., Multivariable Calculus, John Wiley and Sons, Inc., New York, 2002.
|
Načini praćenja kvalitete koji osiguravaju stjecanje utvrđenih ishoda učenja |
Praćenje kvalitete i uspješnosti obavljat će se na tri razine: (1) Sveučilišnoj, (2) Fakultetskoj, pomoću Povjerenstva za kontrolu kvalitete nastave, (3) Nastavničkoj razini. |
Ostalo (prema mišljenju predlagatelja) |
|