NAZIV PREDMETA |
Matematika I |
Kod |
|
Nositelj/i predmeta |
Mr. sc. Branka Gotovac |
Bodovna vrijednost (ECTS) |
8.0 |
|
Suradnici |
Lucija Ružman |
Način izvođenja nastave (broj sati u semestru) |
|
|
Status predmeta |
Obvezni |
Postotak primjene e-učenja |
0 % |
|
OPIS PREDMETA |
Ciljevi predmeta |
Upoznati studente s osnovnim elementima diferencijalnog računa i linearne algebre. |
Uvjeti za upis predmeta i ulazne kompetencije potrebne za predmet |
|
Očekivani ishodi učenja na razini predmeta (4-10 ishoda učenja) |
Nakon položenog ispita od studenta se očekuje da zna: - prepoznati i nacrtati grafove osnovnih funkcija, odrediti domenu složenijih funkcija - izračunati derivacije funkcija - primijeniti diferencijalni račun pri različitim problemima povezanim s izučavanjem funkcija i njihovih grafova - riješiti matričnu jednadžbu, te linearni sustav primjenom Gaussovog algoritma |
Sadržaj predmeta detaljno razrađen prema satnici nastave |
1. Skupovi: pojam skupa i operacije sa skupovima, skupovi brojeva 2. Funkcije: pojam funkcije, kompozicija funkcija, inverzna funkcija 3. Elementarne funkcije 4. Granična vrijednost i neprekidnost funkcije 5. Derivacija i primjena: pojam derivacije, geometrijska i fizikalna interpretacija, tehnike deriviranja 6. Diferencijal. Derivacije višeg reda 7. Teoremi diferencijalnog računa. Ekstrem funkcije 8. Infleksija. Asimptote. Ispitivanje tijeka i crtanje grafa funkcije 9. Nizovi: pojam i granična vrijednost niza 10. Redovi: red realnih brojeva, red funkcija 11. Matrice i vektori: operacije s matricama, determinanta, inverzna matrica 12. Sustavi linearnih jednadžbi 13. Klasična algebra vektora. Skalarni, vektorski i mješoviti produkt 14. Analitička geometrija 15. Pregled gradiva. Ponavljanje. |
Vrste izvođenja nastave: |
|
Obveze studenata |
Redovito pohađanje nastave. |
Praćenje rada studenata (upisati udio u ECTS bodovima za svaku aktivnost tako da ukupni broj ECTS bodova odgovara bodovnoj vrijednosti predmeta): |
Pohađanje nastave |
3.0 |
Istraživanje |
0.0 |
Praktični rad |
0.0 |
Eksperimentalni rad |
0.0 |
Referat |
0.0 |
|
|